Podstrona: Publikacje / Wizytówka pracownika PRz

Publikacje

red. Magdalena Bochenek
  1. Danak M., Rachunek kosztów docelowych jako nowoczesne narzędzie rachunkowości zarządczej, [w:] Rachunkowość instrumentem zarządzania jednostek gospodarczych i instytucji, pod red. G. Lwa, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2015, s. 98-105.
  2. Danak M., Rachunek kosztów działań ABC, [w:] Ogólnopolska Studencka Konferencja Adeptów Rachunkowości, pod red. S. Sojaka i P. Kozaka, Drukarnia Cyfrowa UMK, Toruń 2016, s. 69-82.
  3. Danak M., Kowal A., Rola audytu finansowego w wykrywaniu przestępstw podatkowych, [w:] Ryzyko nadużyć w rachunkowości i finansach, pod red. M. Wójcik-Jurkiewicz, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2016, s. 124-130.
  4. Bochenek M., Rachunek kosztów jakości, [w:] Wyzwania współczesnej rachunkowości. Teoria a praktyka, pod red. G. Lwa, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2016, s. 7-20.
  5. Bochenek M., Rachunek kosztów cyklu życia produktu, [w:] Rachunkowość- nauka, praktyka, dydaktyka, pod red. M. Janowicz, Wydawnictwo VOLUMINA.pl - Daniel Krzanowski, Szczecin 2017, s. 41-56.
  6. Bochenek M., Nowoczesne systemy rachunku kosztów, Humanities and Social Sciences, Quarterly, Vol. XXII, Research Journal 24, 4/2017, Publishing House of Rzeszow University of Technology, Rzeszów 2017, s. 29-36.
  7. Bochenek M., Rachunkowość zarządcza jako narzędzie efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem, [w:] Dylematy i perspektywy współczesnej rachunkowości, pod red. G. Lwa, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2018, s. 27-39.
  8. Bochenek M., Kaizen costing jako narzędzie zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, z. 506, Wrocław 2018, s. 9-17.
  9. Bochenek M., Ocena systemu budżetowania w przedsiębiorstwie, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, z. 513, Wrocław 2018, s. 25-34.
  10. Bochenek M., Balanced Scorecard in Strategic Management Process, Modern Management Review, Quarterly, Vol. XXIV, Research Journal 26, 1/2019, Publishing House of Rzeszow University of Technology, Rzeszów 2019, s. 7-16.
  11. Bochenek M., Wielowymiarowe karty wyników w pomiarze dokonań przedsiębiorstw, [w:]  Zastosowania rachunkowości w przedsiębiorstwach, pod red. G. Lwa, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2019, s. 7-19.
  12. Bochenek M., Kierunki rozwoju współczesnej rachunkowości zarządczej, [w:] Kierunki zmian i rozwoju współczesnej rachunkowości zarządczej i controllingu, pod red. M. Kowalewskiego, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2019, s. 9-17.
  13. Bochenek M., Raport zintegrowany oczami studentów, [w:] Rachunkowość. Problemy i perspektywy, pod red. G. Lwa, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2020, s. 7-20.
  14. Bochenek M., Analysis of the integrated reporting use in EU countries, "Problems and Perspectives in Management', 18(3), 2020,106-117.
  15. Bochenek M., Kierunki rozwoju budżetowania, [w:] Rachunkowość - język biznesu, pod red. G. Lwa i A. Lew, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2021, s. 21-29.
  16. Szczepańska-Przekota A., Hadław M., Bochenek M., Przekota G., Determinants of Productivity in The EU Countries, Proceedings of the 38th International Business Information Management Association (IBIMA), ISBN: 978-0-9998551-7-1, 3-4 November 2021, Seville, Spain, p 4455-4467.
  17. Bochenek M., Od produktu do klienta - ewolucja rachunkowości zarządczej, [w:]  Obszary i perspektywy rozwoju rachunkowości, pod red. G. Lwa i A. Lew, Oficyna wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2022, s. 17-25.
  18. Bochenek M., The Customer as an Accounting Entity , Financial Sciences, 2022, vol. 23, no. 1.
  19. Szczepańska-Przekota A., Hadław M., Bochenek M., Przekota G., Employee compensation as a function of the sectoral structure of the economy, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, nr 72 (4/2022), s. 5-25. DOI: https://doi.org/10.15584/nsawg.2022.4.1
  20. Bochenek M., Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta, CeDeWu, Warszawa 2023.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję